DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Роман, Андріана Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-05-12T13:13:27Z
dc.date.available 2020-05-12T13:13:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6321
dc.description Роман А. В. Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / А. В. Роман; наук.кер. М. В. Горват. - Мукачево: МДУ, 2019. – 93с. en_US
dc.description.abstract Метою дослідження є визначення й теоретичне обґрунтування дидактичних умов, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі навчання. Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження: 1. Розкрити на основі вивчення й аналізу філософської і психологопедагогічної літератури теоретичні підходи до аналізу самооцінки. 2. З’ясувати можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів. 3. Визначити та обґрунтувати дидактичні умови, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі їхнього навчання. 4. Експериментально перевірити вплив визначених дидактичних умов на процес формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject дидактичні умови en_US
dc.subject формування самооцінки en_US
dc.subject молодші школярі en_US
dc.subject навчання en_US
dc.title Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності en_US
dc.type Thesis en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto