00 DSpace/Manakin Repository

Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Розман, Ірина Іллівна
dc.date.accessioned 2020-05-11T14:47:18Z
dc.date.available 2020-05-11T14:47:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6310
dc.description Розман І. І. Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії / І. І. Розман // Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал. Дрогобич, 2020. -№1(180). С.89-93 en_US
dc.description.abstract У cтаттi обгрунтовано потребу структурно-особистісного аналізу персонала, що дозволяє узагальнити науковий дocвід та спроектувати підxiд до послідовного вивчення ocoбиcтocтi. Зосереджено увагу на розвиток та становлення психосоциальної структури ocoбиcтocтi. Зазначено, що вплив на життя та творчий i професійний “портрет " персонала поповнюеться або взаемозаміщуується певними псичними рисами. Закцентовано увагу на те, що в дослідженнi педагогічного персонала необхідно особливу увагу приділити впливу темпераменту на розвиток окремого персонала. 3 'ясовано, що існуют і мотиві та стимули, які, з одного боку, характеризують спрямованістъ i ставлення особи до певного предмета, явища, соціального середовшца, з іншого, виступають рушійною силою до навчання, самоосвіти, творчої та iнших видів діяльності. Особлива увага зосереджена на послідовності вивчення, персоналії, коли дослідник опирається на документальні матеріали та спогади сучасників. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Дрогобич en_US
dc.subject психолого-педагогічна література en_US
dc.subject самоаналіз en_US
dc.subject комплексний підхід en_US
dc.subject послідовність вивчення en_US
dc.subject людська особистість en_US
dc.title Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу