Короткий опис(реферат):
У cтаттi обгрунтовано потребу структурно-особистісного аналізу персонала, що дозволяє узагальнити науковий дocвід та спроектувати підxiд до послідовного вивчення ocoбиcтocтi. Зосереджено увагу на розвиток та становлення психосоциальної структури ocoбиcтocтi. Зазначено, що вплив на життя та творчий i професійний “портрет " персонала поповнюеться або взаемозаміщуується певними псичними рисами. Закцентовано увагу на те, що в дослідженнi педагогічного персонала необхідно особливу увагу приділити впливу темпераменту на розвиток окремого персонала. 3 'ясовано, що існуют і мотиві та стимули, які, з одного боку, характеризують спрямованістъ i ставлення особи до певного предмета, явища, соціального середовшца, з іншого, виступають рушійною силою до навчання, самоосвіти, творчої та iнших видів діяльності. Особлива увага зосереджена на послідовності вивчення, персоналії, коли дослідник опирається на документальні матеріали та спогади сучасників.