Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-11T12:54:23Z | |
dc.date.available | 2020-05-11T12:54:23Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6309 | |
dc.description | Розман І. І. Труднощі розробки класифікації джерел педагогічної біографістики / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. – Сanada, 2019. – № 38. – С. 119-121 | en_US |
dc.description.abstract | У cmammi розглядаються основні функції джерелознавства та принципи i niдxoди класифікації джерельного комплексу педагогічної бiографicтики. Зауважено, що необхідно проводити повноціний підготовчий етап вивчення біографії для того, щоб дocлiдити у комплексi особистість педагога, використовуючи саме диахронний метод дослідження. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Сanada | en_US |
dc.subject | педагогічна біографістика | en_US |
dc.subject | педагогіка | en_US |
dc.subject | джерелознавчий аспект | en_US |
dc.subject | дослідження | en_US |
dc.title | Труднощі розробки класифікації джерел педагогічної біографістики | en_US |
dc.type | Article | en_US |