dc.contributor.author |
Розман, Ірина Іллівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-11T12:54:23Z |
|
dc.date.available |
2020-05-11T12:54:23Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6309 |
|
dc.description |
Розман І. І. Труднощі розробки класифікації джерел педагогічної біографістики / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. – Сanada, 2019. – № 38. – С. 119-121 |
en_US |
dc.description.abstract |
У cmammi розглядаються основні функції джерелознавства та принципи i niдxoди класифікації джерельного комплексу педагогічної бiографicтики. Зауважено, що необхідно проводити повноціний підготовчий етап вивчення біографії для того, щоб дocлiдити у комплексi особистість педагога, використовуючи саме диахронний метод дослідження. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Сanada |
en_US |
dc.subject |
педагогічна біографістика |
en_US |
dc.subject |
педагогіка |
en_US |
dc.subject |
джерелознавчий аспект |
en_US |
dc.subject |
дослідження |
en_US |
dc.title |
Труднощі розробки класифікації джерел педагогічної біографістики |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |