dc.contributor.author |
Пашкуляк, Марія-Магдалина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-08T18:55:25Z |
|
dc.date.available |
2020-05-08T18:55:25Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6275 |
|
dc.description |
Пашкуляк М.-М. А. Нетрадиційні форми та методи навчання в початковій школі як рушійні сили освітніх інновацій [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / М.-М. А. Пашкуляк ; наук.кер. Л. М. Фенчак. - Мукачево: МДУ, 2019. – 83с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає у визначенні та встановлені нетрадиційних методів та форм навчання у початковій школі, як рушійної сили освітніх технологій.
Завдання дослідження:
1. Проаналізувати психолого-педагогічні дослідження сутності та ролі інноваційних технологій у розвитку сучасної освіти.
2. Класифікувати і характеризувати нестандартні уроки за педагогічними
технологіями.
3. Визначити відмінності нестандартних уроків від традиційних та форми і методи навчання відповідно до НУШ.
4. Дослідити напрямки організації діяльності вчителя під час реалізації інноваційного підходу у навчанні молодших школярів.
5. Проаналізувати методику проведення нестандартних уроків у початковій школі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
нетрадиційні форми навчання |
en_US |
dc.subject |
методи навчання |
en_US |
dc.subject |
початкові школи |
en_US |
dc.subject |
освітні інновації |
en_US |
dc.title |
Нетрадиційні форми та методи навчання в початковій школі як рушійні сили освітніх інновацій |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |