Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – обґрунтувати теоретичні основи проблеми наступності у вихованні здорового способу життя дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку; розробити й експериментально перевірити методику забезпечення наступності у вихованні здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів.
Задачі дослідження:
1. Проаналізувати теоретичні основи проблеми наступності у вихованні здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів й розкрити зміст основних понять дослідження.
2. Охарактеризувати критерії, показники та рівні ціннісного ставлення
до здоров’я як інтегрального показника сформованості здорового способу
життя дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.
3. З’ясувати сучасний стан забезпечення наступності у вихованні здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів.
4. Розробити методику забезпечення наступності у вихованні здорового способу життя старших дошкільників і молодших школярів та перевірити її ефективність.
Суть розробки, основні результати:
Панас Н. І. Реалізація принципу наступності у вихованні здорового способу життя дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Н. І. Панас; наук.кер. О. М. Пинзеник . – Мукачево : МДУ, 2019. – 103с.