Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Онисько, К. І. | |
dc.date.accessioned | 2020-05-08T12:33:04Z | |
dc.date.available | 2020-05-08T12:33:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6266 | |
dc.description | Онисько К. І. Формування моральних якостей особистості дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / К. І. Онисько; наук.кер. О. М. Пинзеник . – Мукачево : МДУ, 2019. – 95с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов та методів оптимізації процесу морального виховання старших дошкільників і молодших школярів. Відповідно до мети й гіпотези визначено завдання дослідження: 1. З’ясувати стан розроблення проблеми у педагогічній теорії й практиці, визначити сутність понять «впевненість у собі», «впевнена поведінка» старшого дошкільника та молодшого школяра. 2. Визначити і схарактеризувати компоненти, критерії, показники й виявити рівні сформованості у досліджуваних упевненості в собі як базової якості особистості. 3. Виявити і обґрунтувати педагогічні умови та методи оптимізації процесу виховання у досліджуваних п’яти-десяти років упевненості в собі та експериментально перевірити їх ефективність. 4. Розробити методичні рекомендації виховання впевненості в собі у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | формування моральних якостей | en_US |
dc.subject | особистості дітей | en_US |
dc.subject | старший дошкільний вік | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.title | Формування моральних якостей особистості дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |