dc.contributor.author |
Онисько, К. І. |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-08T12:33:04Z |
|
dc.date.available |
2020-05-08T12:33:04Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6266 |
|
dc.description |
Онисько К. І. Формування моральних якостей особистості дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / К. І. Онисько; наук.кер. О. М. Пинзеник . – Мукачево : МДУ, 2019. – 95с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов та методів оптимізації процесу морального виховання старших дошкільників і молодших школярів.
Відповідно до мети й гіпотези визначено завдання дослідження:
1. З’ясувати стан розроблення проблеми у педагогічній теорії й
практиці, визначити сутність понять «впевненість у собі», «впевнена поведінка» старшого дошкільника та молодшого школяра.
2. Визначити і схарактеризувати компоненти, критерії, показники й виявити рівні сформованості у досліджуваних упевненості в собі як базової якості особистості.
3. Виявити і обґрунтувати педагогічні умови та методи оптимізації процесу виховання у досліджуваних п’яти-десяти років упевненості в собі та експериментально перевірити їх ефективність.
4. Розробити методичні рекомендації виховання впевненості в собі у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
формування моральних якостей |
en_US |
dc.subject |
особистості дітей |
en_US |
dc.subject |
старший дошкільний вік |
en_US |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
en_US |
dc.title |
Формування моральних якостей особистості дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |