Короткий опис(реферат):
Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов та методів оптимізації процесу морального виховання старших дошкільників і молодших школярів.
Відповідно до мети й гіпотези визначено завдання дослідження:
1. З’ясувати стан розроблення проблеми у педагогічній теорії й
практиці, визначити сутність понять «впевненість у собі», «впевнена поведінка» старшого дошкільника та молодшого школяра.
2. Визначити і схарактеризувати компоненти, критерії, показники й виявити рівні сформованості у досліджуваних упевненості в собі як базової якості особистості.
3. Виявити і обґрунтувати педагогічні умови та методи оптимізації процесу виховання у досліджуваних п’яти-десяти років упевненості в собі та експериментально перевірити їх ефективність.
4. Розробити методичні рекомендації виховання впевненості в собі у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.
Суть розробки, основні результати:
Онисько К. І. Формування моральних якостей особистості дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / К. І. Онисько; наук.кер. О. М. Пинзеник . – Мукачево : МДУ, 2019. – 95с.