Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мотичка, Ганна Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-08T12:13:02Z | |
dc.date.available | 2020-05-08T12:13:02Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6261 | |
dc.description | Мотичка Г. П. Використання логоритміки в усуненні порушень мовлення та рухової системи дітей [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Г. П. Мотичка; наук.кер. Х. В. Барна. – Мукачево : МДУ, 2019. – 91с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дипломної роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності використання логоритмічних занять в системі корекційної роботи. Для реалізації поставленої мети визначено такі задачі: 1. З’ясувати рівень розробки досліджуваної проблеми у лінгвістичній, психолінгвістичній, психолого-педагогічній, спеціальній, науковій та методичній літературі. 2. Охарактеризувати особливості використання логопедичної ритміки різними фахівцями у роботі з дітьми дошкільного віку 3. Визначити та дослідити рівень розвитку мовнорухової сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку. 4. Розробити та обґрунтувати зміст методики корекції мовнорухової системи дітей дошкільного віку | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | використання логоритміки | en_US |
dc.subject | порушень мовлення | en_US |
dc.subject | рухова система дітей | en_US |
dc.title | Використання логоритміки в усуненні порушень мовлення та рухової системи дітей | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |