dc.contributor.author |
Мотичка, Ганна Павлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-08T12:13:02Z |
|
dc.date.available |
2020-05-08T12:13:02Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6261 |
|
dc.description |
Мотичка Г. П. Використання логоритміки в усуненні порушень мовлення та рухової системи дітей [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Г. П. Мотичка; наук.кер. Х. В. Барна. – Мукачево : МДУ, 2019. – 91с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дипломної роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності використання логоритмічних занять в системі корекційної роботи. Для реалізації поставленої мети визначено такі задачі:
1. З’ясувати рівень розробки досліджуваної проблеми у лінгвістичній, психолінгвістичній, психолого-педагогічній, спеціальній, науковій та методичній літературі.
2. Охарактеризувати особливості використання логопедичної ритміки різними фахівцями у роботі з дітьми дошкільного віку
3. Визначити та дослідити рівень розвитку мовнорухової сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку.
4. Розробити та обґрунтувати зміст методики корекції мовнорухової системи дітей дошкільного віку |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
використання логоритміки |
en_US |
dc.subject |
порушень мовлення |
en_US |
dc.subject |
рухова система дітей |
en_US |
dc.title |
Використання логоритміки в усуненні порушень мовлення та рухової системи дітей |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |