Репозиторий Dspace

Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх вчителів початкових класів до майбутньої діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Менджул, Е. В.
dc.date.accessioned 2020-05-07T20:57:45Z
dc.date.available 2020-05-07T20:57:45Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6244
dc.description Менджул Е. В. Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх вчителів початкових класів до майбутньої діяльності [Рукопис]: дипломна робота напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Е. В. Менджул; наук.кер. Л. М. Фенчак . - Мукачево: МДУ, 2019. – 69с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов і методики їх реалізації щодо формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Завдання дослідження: 1. Здійснити дефінітивний аналіз поняття «готовність до професійної діяльності майбутніх вчителів» та з’ясувати його структурно-компонентний склад. 2. Визначити критерії, показники та охарактеризувати рівні готовності майбутніх учителів до професійного діяльності. 3. Теоретично обґрунтувати педагогічні умови та розробити модель формування готовності до професійної діяльності у майбутніх учителів початкових класів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject педагогічні умови en_US
dc.subject формування професійної готовності en_US
dc.subject майбутні вчителі початкових класів en_US
dc.subject майбутня діяльність en_US
dc.title Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх вчителів початкових класів до майбутньої діяльності en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись