dc.contributor.author |
Менджул, Е. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-07T20:57:45Z |
|
dc.date.available |
2020-05-07T20:57:45Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6244 |
|
dc.description |
Менджул Е. В. Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх вчителів початкових класів до майбутньої діяльності [Рукопис]: дипломна робота напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Е. В. Менджул; наук.кер. Л. М. Фенчак . - Мукачево: МДУ, 2019. – 69с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов і методики їх реалізації щодо формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Завдання дослідження:
1. Здійснити дефінітивний аналіз поняття «готовність до професійної діяльності майбутніх вчителів» та з’ясувати його структурно-компонентний склад.
2. Визначити критерії, показники та охарактеризувати рівні готовності майбутніх учителів до професійного діяльності.
3. Теоретично обґрунтувати педагогічні умови та розробити модель
формування готовності до професійної діяльності у майбутніх учителів початкових класів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
педагогічні умови |
en_US |
dc.subject |
формування професійної готовності |
en_US |
dc.subject |
майбутні вчителі початкових класів |
en_US |
dc.subject |
майбутня діяльність |
en_US |
dc.title |
Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх вчителів початкових класів до майбутньої діяльності |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |