00 DSpace/Manakin Repository

Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Скиба, М.М.
dc.date.accessioned 2007-07-19T11:00:00Z
dc.date.available 2007-07-19T11:00:00Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.issn 2227-6246
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/61
dc.description.abstract У статті обговорюються теоретичні аспекти здібностей молодших школярів їх види, діагностика та результати дослідження творчих й інтелектуальних здібностей учнів. Проведено порівняння результатів творчості та інтелекту. Надано поради батькам та вчителям щодо обдарованих дітей. У дослідженні використані методики, які дозволяють ефективно дослідити творчість, рівень інтелекту молодших школярів, а саме: «Методика дослідження творчого компонента» (автор методики П. Торренс - «Закінч малюнок», методика визначення рівня розумового розвитку Е.Ф.Замбацявичене, визначення рівня уяви О.М. Дяченко, визначення пізнавальних здібностей та пізнавальної активності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Кам’янець-Подільський «Аксіома» en_US
dc.relation.ispartofseries ;Випуск 21
dc.subject здібності en_US
dc.subject творчість en_US
dc.subject обдарованість en_US
dc.subject інтелект en_US
dc.title Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу