Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – на основі цілісного наукового аналізу обґрунтувати теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення педагогічних досліджень в умовах ступеневої освіти. Відповідно до мети визначено основні завдання:
1. Проаналізувати творчий доробок вітчизняних і зарубіжних учених щодо підготовки майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень та конкретизувати понятійно-категоріальний апарат дослідження.
2. Окреслити специфіку дослідницької діяльності вчителя та розробити професіограму вчителя-дослідника початкової школи.
3. Визначити критерії та показники готовності майбутніх учителів початкової школи до проведення педагогічних досліджень, за допомогою яких встановити рівні такої готовності.
4. Виокремити педагогічні умови та спроектувати модель, ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень.
Суть розробки, основні результати:
Кухта О. М. Теоретичні і методичні засади ступеневої підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення педагогічних досліджень [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / О. М. Кухта; наук.кер. О. М. Ліба. - Мукачево: МДУ, 2019. – 103с.