dc.contributor.author |
Королович, Надія Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-06T07:02:15Z |
|
dc.date.available |
2020-05-06T07:02:15Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6180 |
|
dc.description |
Королович Н. П. Мовленевий розвиток учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Н. П. Королович; наук.кер. О. М. Фенцик. - Мукачево: МДУ, 2019. – 81с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – на основі теоретичного аналізу проблеми дослідження та узагальнення педагогічного досвіду укласти комплекс вправ, побудований на засадах формування, розвитку й удосконалення мовленнєвих умінь і навичок з усіх видів мовленнєвої діяльності й експериментально перевірити їх ефективність.
Досягнення мети дослідження передбачає розв’язання таких завдань:
1. Здійснити аналіз наукової літератури з проблеми розвитку мовлення молодших школярів.
2. Проаналізувати стан організації процесу розвитку мовлення в сучасній початковій школі.
3. Дібрати завдання для методичної системи «Щоденні5» та комплекс вправ для розвитку мовлення учнів 1 – 2 класів на основі взаємодії всіх видів мовленнєвої діяльності.
4. Експериментально перевірити ефективність укладених вправ та методичної системи «Щоденні5» |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
мовленевий розвиток учнів |
en_US |
dc.subject |
мовленнєва діяльність |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.title |
Мовленевий розвиток учнів 1-2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |