Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кормош, Марія Євженівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-05T21:23:37Z | |
dc.date.available | 2020-05-05T21:23:37Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6154 | |
dc.description | Кормош М. Є. Теоретико-методичні та концептуальні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / М. Є. Кормош; наук.кер. О. І. Чекан. - Мукачево: МДУ, 2019. – 77с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження: розробити теоретико-методичні й концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку, що розкриває закономірності розвитку мовлення з позицій комунікативнодіяльнісного, системного та культурологічного підходів. Відповідно до мети дослідження реалізувати такі завдання: 1. Розробити теоретико-методичні та концептуальні положення розвитку зв’язного мовлення дітей у мовленнєво-ігровій діяльності. 2. Виявити взаємозв’язок (інтеракцію) різних видів діяльності (мовленнєва, навчально-мовленнєва, ігрова, комунікативна) у процесі розвитку зв’язного мовлення дітей та вплив мовленнєво-ігрової діяльності на розвиток зв’язного мовлення дітей. 3. Визначити та науково обґрунтувати сутність і структуру понять „мовленнєво-ігрова компетенція”, „мовленнєво-ігрова діяльність”; класифікувати вербальні ігри. 4. Виявити й науково обґрунтувати педагогічні умови ефективного розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в мовленнєвоігровій діяльності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | розвиток зв'язного мовлення | en_US |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | en_US |
dc.subject | ігрова діяльність | en_US |
dc.title | Теоретико-методичні та концептуальні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |