dc.contributor.author |
Кормош, Марія Євженівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-05T21:23:37Z |
|
dc.date.available |
2020-05-05T21:23:37Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6154 |
|
dc.description |
Кормош М. Є. Теоретико-методичні та концептуальні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / М. Є. Кормош; наук.кер. О. І. Чекан. - Мукачево: МДУ, 2019. – 77с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження: розробити теоретико-методичні й концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку, що розкриває закономірності розвитку мовлення з позицій комунікативнодіяльнісного, системного та культурологічного підходів.
Відповідно до мети дослідження реалізувати такі завдання:
1. Розробити теоретико-методичні та концептуальні положення розвитку зв’язного мовлення дітей у мовленнєво-ігровій діяльності.
2. Виявити взаємозв’язок (інтеракцію) різних видів діяльності (мовленнєва, навчально-мовленнєва, ігрова, комунікативна) у процесі
розвитку зв’язного мовлення дітей та вплив мовленнєво-ігрової діяльності на
розвиток зв’язного мовлення дітей.
3. Визначити та науково обґрунтувати сутність і структуру понять
„мовленнєво-ігрова компетенція”, „мовленнєво-ігрова діяльність”; класифікувати вербальні ігри.
4. Виявити й науково обґрунтувати педагогічні умови ефективного розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в мовленнєвоігровій діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
розвиток зв'язного мовлення |
en_US |
dc.subject |
діти старшого дошкільного віку |
en_US |
dc.subject |
ігрова діяльність |
en_US |
dc.title |
Теоретико-методичні та концептуальні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |