00 DSpace/Manakin Repository

Педагогічний супровід соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ізай, Надія Іванівна
dc.date.accessioned 2020-05-04T17:58:02Z
dc.date.available 2020-05-04T17:58:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6115
dc.description Ізай Н. І. Педагогічний супровід соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Н. І. Ізай; наук.кер. В. В. Іванова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 94 с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження: розробити, теоретично обґрунтувати та апробувати структурно-функціональну модель педагогічного супроводу соціальноособистісного розвитку дітей дошкільного віку та організаційно-педагогічні умови її ефективної реалізації. Відповідно до мети дослідження були визначені завдання: 1) проаналізувати сучасний стан проблеми педагогічного супроводу соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в педагогічній теорії та практиці з метою визначення теоретико-методологічних можливостей її вирішення; 2) обґрунтувати доцільність соціокультурного, особистісного та компетентнісного підходів до вирішення проблеми педагогічного супроводу соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку; 3) розробити та експериментальним шляхом перевірити модель педагогічного супроводу соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку; 4) реалізувати організаційно-педагогічні умови функціонування структурно-функціональної моделі педагогічного супроводу соціальноособистісного розвитку дітей дошкільного віку. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject розвиток дітей en_US
dc.subject дошкільний вік en_US
dc.subject педагогічний супровід en_US
dc.title Педагогічний супровід соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу