Abstract:
Мета дослідження: розробити, теоретично обґрунтувати та апробувати структурно-функціональну модель педагогічного супроводу соціальноособистісного розвитку дітей дошкільного віку та організаційно-педагогічні умови її ефективної реалізації. Відповідно до мети дослідження були визначені завдання: 1) проаналізувати сучасний стан проблеми педагогічного супроводу
соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в педагогічній теорії
та практиці з метою визначення теоретико-методологічних можливостей її вирішення;
2) обґрунтувати доцільність соціокультурного, особистісного та компетентнісного підходів до вирішення проблеми педагогічного супроводу соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку;
3) розробити та експериментальним шляхом перевірити модель педагогічного супроводу соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку;
4) реалізувати організаційно-педагогічні умови функціонування структурно-функціональної моделі педагогічного супроводу соціальноособистісного розвитку дітей дошкільного віку.
Description:
Ізай Н. І. Педагогічний супровід соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Н. І. Ізай; наук.кер. В. В. Іванова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 94 с.