dc.contributor.author |
Ізай, Надія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-04T17:58:02Z |
|
dc.date.available |
2020-05-04T17:58:02Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6115 |
|
dc.description |
Ізай Н. І. Педагогічний супровід соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Н. І. Ізай; наук.кер. В. В. Іванова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 94 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження: розробити, теоретично обґрунтувати та апробувати структурно-функціональну модель педагогічного супроводу соціальноособистісного розвитку дітей дошкільного віку та організаційно-педагогічні умови її ефективної реалізації. Відповідно до мети дослідження були визначені завдання: 1) проаналізувати сучасний стан проблеми педагогічного супроводу
соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в педагогічній теорії
та практиці з метою визначення теоретико-методологічних можливостей її вирішення;
2) обґрунтувати доцільність соціокультурного, особистісного та компетентнісного підходів до вирішення проблеми педагогічного супроводу соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку;
3) розробити та експериментальним шляхом перевірити модель педагогічного супроводу соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку;
4) реалізувати організаційно-педагогічні умови функціонування структурно-функціональної моделі педагогічного супроводу соціальноособистісного розвитку дітей дошкільного віку. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
розвиток дітей |
en_US |
dc.subject |
дошкільний вік |
en_US |
dc.subject |
педагогічний супровід |
en_US |
dc.title |
Педагогічний супровід соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |