00 DSpace/Manakin Repository

Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи: практико-орієнтований підхід

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гучканюк, Андріанна Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-05-04T16:09:00Z
dc.date.available 2020-05-04T16:09:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6111
dc.description Гучканюк А. М. Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи: практико-орієнтований підхід [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / А. М. Гучканюк; наук.кер. Т. І. Молнар. – Мукачево : МДУ, 2019. – 77с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження – обґрунтувати педагогічні умови формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи на засадах практико-орієнтованого підходу та експериментально перевірити їх ефективність. Відповідно до мети визначено завдання: 1) на основі аналізу науково-педагогічної літератури з’ясувати сутність основних дефініцій дослідження; 2) розкрити зміст і компонентну структуру феномену «професійнопедагогічна культура вчителя початкової школи»; 3) виявити критерії та схарактеризувати рівні сформованості професійно-педагогічної культури майбутніх педагогів; en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject професійно-педагогічна культура en_US
dc.subject майбутній вчитель en_US
dc.title Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи: практико-орієнтований підхід en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу