dc.contributor.author |
Гуті, Ганна Вячеславівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-04T15:44:39Z |
|
dc.date.available |
2020-05-04T15:44:39Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6110 |
|
dc.description |
Гуті Г. В. Педагогічна спадщина Г. Спенсера та її використання в сучасній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Г. В. Гуті ; наук.кер. О. Й. Курило . – Мукачево : МДУ, 2019. – 83с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження передбачає вивчення і системний аналіз педагогічної спадщини Г. Спенсера та особливості її використання в сучасній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти. Відповідно до мети визначено такі завдання дослідження:
1. Розкрити оригінальність і специфічність педагогічної концепції індивідуального виховання дітей.2. З’ясувати рівень дослідженості педагогічної діяльності Г.Спенсера та його «природного методу» індивідуального виховання дітей у зарубіжній і вітчизняній педагогічній науці.
3. Проаналізувати філософські й психологічні погляди Герберта Спенсера як основу його педагогічної теорії.
4. Визначити й теоретично обґрунтувати шляхи реалізації індивідуального підходу до виховання за Г. Спенсером у галузі розумового, морального та фізичного виховання в сучасній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
педагогічна спадщина Г. Спенсера |
en_US |
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.subject |
робота закладів |
en_US |
dc.title |
Педагогічна спадщина Г. Спенсера та її використання в сучасній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |