Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Васьо, Мар`яна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-04-30T07:38:15Z | |
dc.date.available | 2020-04-30T07:38:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6047 | |
dc.description | Васьо М. М. Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. М. Васьо; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 92 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження – визначити та науково обґрунтувати теоретикометодичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Досягнення мети дослідження забезпечується вирішенням таких завдань: 1. Проаналізувати стан розробки проблеми щодо корекції мовленнєвої діяльності у дітей із порушеннями мовлення у сучасному науковому дискурсі, уточнити понятійно-категоріальний апарат проблеми; 2. Визначити критерії та показники оцінки стану сформованості мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення; 3. Дослідити стан та особливості розвитку мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | методичні засади | en_US |
dc.subject | корекція мовленнєвої діяльності | en_US |
dc.subject | дошкільники | en_US |
dc.subject | порушення мовлення | en_US |
dc.title | Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |