Репозиторий Dspace

Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Васьо, Мар`яна Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-04-30T07:38:15Z
dc.date.available 2020-04-30T07:38:15Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6047
dc.description Васьо М. М. Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. М. Васьо; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 92 с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження – визначити та науково обґрунтувати теоретикометодичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Досягнення мети дослідження забезпечується вирішенням таких завдань: 1. Проаналізувати стан розробки проблеми щодо корекції мовленнєвої діяльності у дітей із порушеннями мовлення у сучасному науковому дискурсі, уточнити понятійно-категоріальний апарат проблеми; 2. Визначити критерії та показники оцінки стану сформованості мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення; 3. Дослідити стан та особливості розвитку мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject методичні засади en_US
dc.subject корекція мовленнєвої діяльності en_US
dc.subject дошкільники en_US
dc.subject порушення мовлення en_US
dc.title Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись