Аннотации:
Мета дослідження – визначити та науково обґрунтувати теоретикометодичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення.
Досягнення мети дослідження забезпечується вирішенням таких завдань:
1. Проаналізувати стан розробки проблеми щодо корекції мовленнєвої діяльності у дітей із порушеннями мовлення у сучасному науковому дискурсі, уточнити понятійно-категоріальний апарат проблеми;
2. Визначити критерії та показники оцінки стану сформованості мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення;
3. Дослідити стан та особливості розвитку мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення.
Описание:
Васьо М. М. Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. М. Васьо; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 92 с.