dc.contributor.author |
Васьо, Мар`яна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-30T07:38:15Z |
|
dc.date.available |
2020-04-30T07:38:15Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6047 |
|
dc.description |
Васьо М. М. Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. М. Васьо; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 92 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – визначити та науково обґрунтувати теоретикометодичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення.
Досягнення мети дослідження забезпечується вирішенням таких завдань:
1. Проаналізувати стан розробки проблеми щодо корекції мовленнєвої діяльності у дітей із порушеннями мовлення у сучасному науковому дискурсі, уточнити понятійно-категоріальний апарат проблеми;
2. Визначити критерії та показники оцінки стану сформованості мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення;
3. Дослідити стан та особливості розвитку мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушеннями мовлення. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
методичні засади |
en_US |
dc.subject |
корекція мовленнєвої діяльності |
en_US |
dc.subject |
дошкільники |
en_US |
dc.subject |
порушення мовлення |
en_US |
dc.title |
Теоретико-методичні засади корекції мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |