dc.contributor.author |
Беца, Тетяна Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-29T16:59:46Z |
|
dc.date.available |
2020-04-29T16:59:46Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6038 |
|
dc.description |
Беца Т. Ю. Управління процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» / Т. Ю. Беца; наук.кер. Т. М. Мочан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 83 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та діагностиці процесу формування професійної коспетентності майбутнього вчителя початкової школи.
Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження.
1. Проаналізувати теоретичні основи формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи.
2. Виокремити компонентну структуру, критерії, показники та рівні професійної компетентності.
3. Дослідити зміст мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі формування їх професійної компетентності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
професійна компетентність |
en_US |
dc.subject |
майбутні учителі |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.title |
Управління процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |