Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Баран, Іванна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2020-04-29T08:36:15Z | |
dc.date.available | 2020-04-29T08:36:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019 | |
dc.description | Баран І. І. Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 «Дошкільна освіта» / І. І. Баран; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 85 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії. Необхідність досягнення мети зумовила вирішення таких завдань: 1. Теоретично обґрунтувати феноменологію мовленнєвого самовираження в дошкільному дитинстві. 2. Визначити критерії та встановити типологію мовленнєвого самовираження старших дошкільників через життєвосмислові мовленнєві конструкти. 3. Дослідити вплив мовленнєвої культури педагогів і батьків на типи мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | самовираження дошкільника | en_US |
dc.subject | різновікова категорія | en_US |
dc.title | Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |