00 DSpace/Manakin Repository

Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Баран, Іванна Іванівна
dc.date.accessioned 2020-04-29T08:36:15Z
dc.date.available 2020-04-29T08:36:15Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019
dc.description Баран І. І. Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 «Дошкільна освіта» / І. І. Баран; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 85 с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії. Необхідність досягнення мети зумовила вирішення таких завдань: 1. Теоретично обґрунтувати феноменологію мовленнєвого самовираження в дошкільному дитинстві. 2. Визначити критерії та встановити типологію мовленнєвого самовираження старших дошкільників через життєвосмислові мовленнєві конструкти. 3. Дослідити вплив мовленнєвої культури педагогів і батьків на типи мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject самовираження дошкільника en_US
dc.subject різновікова категорія en_US
dc.title Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу