dc.contributor.author |
Баран, Іванна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-29T08:36:15Z |
|
dc.date.available |
2020-04-29T08:36:15Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019 |
|
dc.description |
Баран І. І. Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 «Дошкільна освіта» / І. І. Баран; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 85 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії.
Необхідність досягнення мети зумовила вирішення таких завдань:
1. Теоретично обґрунтувати феноменологію мовленнєвого
самовираження в дошкільному дитинстві.
2. Визначити критерії та встановити типологію мовленнєвого самовираження старших дошкільників через життєвосмислові мовленнєві конструкти.
3. Дослідити вплив мовленнєвої культури педагогів і батьків на типи мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
самовираження дошкільника |
en_US |
dc.subject |
різновікова категорія |
en_US |
dc.title |
Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |