Zusammenfassung:
Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії.
Необхідність досягнення мети зумовила вирішення таких завдань:
1. Теоретично обґрунтувати феноменологію мовленнєвого
самовираження в дошкільному дитинстві.
2. Визначити критерії та встановити типологію мовленнєвого самовираження старших дошкільників через життєвосмислові мовленнєві конструкти.
3. Дослідити вплив мовленнєвої культури педагогів і батьків на типи мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.
Beschreibung:
Баран І. І. Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 «Дошкільна освіта» / І. І. Баран; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 85 с.