Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2007-07-19T10:13:38Z | |
dc.date.available | 2007-07-19T10:13:38Z | |
dc.date.issued | 2004-07 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/59 | |
dc.description.abstract | Вирішення нових завдань, поставлених перед системою освіти України, залежить від послідовної демократизації та гуманізації взаємин усіх учасників педагогічного процесу, що, у свою чергу, вимагає розвитку професійної компетентності педагогів. Хоч би на якому етапі професійного та життєвого шляху не знаходився вчитель, він ніколи не може вважати свою професійну концепцію остаточно завершеною. У цій принциповій відкритості, незавершеності відображена фундаментальна особливість розвитку особистості вчителя. Очевидно, що особливу роль у цьому процесі відіграє етап професійного становлення вчителя, коли випускник педагогічного навчального закладу стає суб’єктом нової для нього діяльності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | м. Львів | en_US |
dc.title | Підготовленість учителів до розв'язування педагогічних завдань | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |