00 DSpace/Manakin Repository

Підготовленість учителів до розв'язування педагогічних завдань

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2007-07-19T10:13:38Z
dc.date.available 2007-07-19T10:13:38Z
dc.date.issued 2004-07
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/59
dc.description.abstract Вирішення нових завдань, поставлених перед системою освіти України, залежить від послідовної демократизації та гуманізації взаємин усіх учасників педагогічного процесу, що, у свою чергу, вимагає розвитку професійної компетентності педагогів. Хоч би на якому етапі професійного та життєвого шляху не знаходився вчитель, він ніколи не може вважати свою професійну концепцію остаточно завершеною. У цій принциповій відкритості, незавершеності відображена фундаментальна особливість розвитку особистості вчителя. Очевидно, що особливу роль у цьому процесі відіграє етап професійного становлення вчителя, коли випускник педагогічного навчального закладу стає суб’єктом нової для нього діяльності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher м. Львів en_US
dc.title Підготовленість учителів до розв'язування педагогічних завдань en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу