dc.contributor.author |
Макар, С. М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-27T14:51:02Z |
|
dc.date.available |
2020-04-27T14:51:02Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5996 |
|
dc.description |
Макар С. М. Формування готовності майбутніх вчителів - філологів до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " / С. М. Макар ; наук.кер. Н.В. Теличко. – Мукачево : МДУ, 2019. – 80 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати ефективність педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів-філологів ІМ до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій. Відповідно до мети дослідження визначено завдання: 1. Проаналізувати стан дослідженості проблеми в сучасній педагогічній науці, обґрунтувати теоретичні та лінгвістичні основи фахової підготовки майбутніх учителів-філологів ІМ та визначити сутність і специфіку формування готовності до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій. 2. Удосконалити компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх учителів-філологів ІМ до педагогічного спілкування. 3. Визначити й обґрунтувати педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів ІМ до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій. Об’єкт дослідження – професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів у ВНЗ. Предмет дослідження – педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів ІМ до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
майбутні вчителі - філологи |
en_US |
dc.subject |
педагогічне спілкування |
en_US |
dc.subject |
тренінгові технології |
en_US |
dc.title |
Формування готовності майбутніх вчителів - філологів до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |