Zusammenfassung:
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати ефективність педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів-філологів ІМ до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій. Відповідно до мети дослідження визначено завдання: 1. Проаналізувати стан дослідженості проблеми в сучасній педагогічній науці, обґрунтувати теоретичні та лінгвістичні основи фахової підготовки майбутніх учителів-філологів ІМ та визначити сутність і специфіку формування готовності до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій. 2. Удосконалити компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх учителів-філологів ІМ до педагогічного спілкування. 3. Визначити й обґрунтувати педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів ІМ до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій. Об’єкт дослідження – професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів у ВНЗ. Предмет дослідження – педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів ІМ до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій.
Beschreibung:
Макар С. М. Формування готовності майбутніх вчителів - філологів до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " / С. М. Макар ; наук.кер. Н.В. Теличко. – Мукачево : МДУ, 2019. – 80 с.