Abstract:
Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні процесу формування СКК у майбутніх перекладачів шляхом розвитку їхньої соціокультурної сенсибілізації (СКС), яка полягає в усвідомленні ними взаємозалежності мови і культури, взаємовпливу рідної та іноземних мов і культур у процесі комунікації та передбачає чутливість студентів до можливих результатів такого взаємовпливу. Досягнення поставленої мети передбачає розв’язання наступних завдань: 1. Визначити і охарактеризувати зміст і структуру СКК у майбутніх перекладачів, психологічні передумови та методичні засади її формування під час вивчення НМ як другої ІМ на базі англійської мови (АМ).
2. Відібрати навчальний матеріал для моделювання полілогу культур України та німецькомовних країн за визначеними критеріями його відбору. 3. Конкретизувати мінімально необхідний обсяг знань з теорії міжкультурної комунікації, яким слід оволодіти студентам, та дослідити особливості і прийоми соціокультурного аналізу ситуацій міжкультурного спілкування.
Description:
Павлишинець Я. В. Формування у майбутніх перекладачів соціокультурної компетенції у процесі вивчення німецької мови після англійської [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " / Я. В. Павлишинець ; наук.кер. К.Т. Кончович. – Мукачево : МДУ, 2019. – 96 с