00 DSpace/Manakin Repository

До проблеми самореалізації педагога

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Сирова, Г.В.
dc.date.accessioned 2007-07-19T09:46:57Z
dc.date.available 2007-07-19T09:46:57Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.issn 2227-6246
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/58
dc.description.abstract У статті розглядається процес самореалізації вчителя. Досліджуються особистісні якості, необхідні для успішної професійної самореа- лізації. З ’ясовано зміст та специфіку поняття самореалізації. Наведено аналіз теоретичних підходів щодо феномена самореалізації. Встановлено, що формування самореалізації визначається рівнем певних психологічних якостей особистості. У дослідженні представлені емпіричні результати, за допомогою яких виокремлені тенденції розвитку майбутнього вчителя, які виступають детермінантами процесу його самореалі- зації. Отримані дані допоможуть намітити шляхи корекційної роботи зі студентами в період навчання у ВНЗ. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Кам’янець-Подільський «Аксіома» en_US
dc.relation.ispartofseries ;Випуск 21
dc.subject самореалізація en_US
dc.subject самореалізація вчителя en_US
dc.subject самореалізація майбутнього вчителя en_US
dc.subject чинники самореалізації майбутнього вчителя en_US
dc.title До проблеми самореалізації педагога en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу