Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | |
dc.contributor.author | Сирова, Г.В. | |
dc.date.accessioned | 2007-07-19T09:46:57Z | |
dc.date.available | 2007-07-19T09:46:57Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 2227-6246 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/58 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається процес самореалізації вчителя. Досліджуються особистісні якості, необхідні для успішної професійної самореа- лізації. З ’ясовано зміст та специфіку поняття самореалізації. Наведено аналіз теоретичних підходів щодо феномена самореалізації. Встановлено, що формування самореалізації визначається рівнем певних психологічних якостей особистості. У дослідженні представлені емпіричні результати, за допомогою яких виокремлені тенденції розвитку майбутнього вчителя, які виступають детермінантами процесу його самореалі- зації. Отримані дані допоможуть намітити шляхи корекційної роботи зі студентами в період навчання у ВНЗ. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський «Аксіома» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Випуск 21 | |
dc.subject | самореалізація | en_US |
dc.subject | самореалізація вчителя | en_US |
dc.subject | самореалізація майбутнього вчителя | en_US |
dc.subject | чинники самореалізації майбутнього вчителя | en_US |
dc.title | До проблеми самореалізації педагога | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |