dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Сирова, Г.В. |
|
dc.date.accessioned |
2007-07-19T09:46:57Z |
|
dc.date.available |
2007-07-19T09:46:57Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.issn |
2227-6246 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/58 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається процес самореалізації вчителя. Досліджуються
особистісні якості, необхідні для успішної професійної самореа-
лізації. З ’ясовано зміст та специфіку поняття самореалізації. Наведено
аналіз теоретичних підходів щодо феномена самореалізації. Встановлено,
що формування самореалізації визначається рівнем певних психологічних
якостей особистості. У дослідженні представлені емпіричні
результати, за допомогою яких виокремлені тенденції розвитку майбутнього
вчителя, які виступають детермінантами процесу його самореалі-
зації. Отримані дані допоможуть намітити шляхи корекційної роботи зі
студентами в період навчання у ВНЗ. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський «Аксіома» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;Випуск 21 |
|
dc.subject |
самореалізація |
en_US |
dc.subject |
самореалізація вчителя |
en_US |
dc.subject |
самореалізація майбутнього вчителя |
en_US |
dc.subject |
чинники самореалізації майбутнього вчителя |
en_US |
dc.title |
До проблеми самореалізації педагога |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |