Abstract:
Формат статті окреслює основні аспекти процесу професійної ідентифікації в контексті індивідуального професійного розвитку та багатовимірні визначення понять «освітній простір» та «професійний та освітній простір». Дано пояснення професійної ідентифікації та професійної ідентичності як психологічних категорій. Дано нові перспективи професійної підтримки майбутніх психологів під час навчання. Проблеми професіонала ідентифікація як складова професійної підготовки майбутніх психологів враховувати різні галузі професійного та освітнього простору (професійний, проаналізовано освітнє середовище, ринок психологічної професії в Україні, професія психології в Україні).
Description:
Щербан Т. Д. Процес професійної ідентифікації психологів у професійно-освітньому просторі / Т. Д. Щербан, Т. Ю. Ямчук // Збірник наукових праць. Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер.: Педагогічні та психологічні науки. - Вип.№ 3(14), 2019. - С.348-359