dc.contributor.author |
Черничко, Тетяна Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Кучінка, Тетяна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Глагола, Вікторія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-14T08:30:15Z |
|
dc.date.available |
2020-04-14T08:30:15Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5699 |
|
dc.description |
Черничко Т. В. Методика оцінки результативності механізму державного управління кризовими процесами в умовах децентралізації / Т. В. Черничко, Т. В. Кучінка, В. А. Глагола // / Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(12). - С. 45-50 |
en_US |
dc.description.abstract |
Вагомими чинниками переходу на новий рівень розвитку як окремих регіонів країни, так і національної економіки загалом є підвищення рівня результативності заходів державного управління, здійснення реальних процесів децентралізації. Метою статті є обґрунтування критеріїв та методичних підходів щодо оцінювання результативності управлінських заходів в умовах посилення кризових процесів у національній економіці та обґрунтування шляхів їх оптимізації в умовах децентралізації управлінської діяльності. Застосовано методи історичного аналізу, порівняння та економічного моделювання. Визначено, що розвиток ідей децентралізації державного управління ґрунтується на негативних наслідках надмірного втручання держави в процеси економічного розвитку регіонів. В основу теорії децентралізації закладено принципи раціональності колективних рішень та Парето-ефективності. Обґрунтовано, що в умовах посилення кризових процесів, що є характерним для розвитку переважної більшості регіонів України, перехід до класичного типу децентралізації є практично неможливим. Тому теоретичною основою розвитку концепції нового державного управління в Україні повинна стати певна її модифікація – теорія керованої децентралізації. Наукова новизна проведеного дослідження полягає в обґрунтуванні переліку показників (індикаторів) оцінювання результативності проведених реформ та запропонованому авторами алгоритмі оцінювання результативності державного управління кризовими процесами. Практичне значення отриманих результатів обумовлено можливістю використання запропонованої методики з метою оптимізації управлінської діяльності на регіональному рівні. Зроблено висновок, що впровадження процесу децентралізації в діяльність органів публічної влади та місцевого самоврядування, перехід до інститутів, заснованих на ініціативі та відповідальності окремої людини та громади, сприяє зростанню відповідальності влади за результати управлінської діяльності, можливості контролю з боку суспільства за наслідками цієї діяльності. Подальші дослідження будуть спрямовані у напрямі адаптації запропонованої методики до особливостей соціально-економічного розвитку Закарпатської області. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
децентралізація |
en_US |
dc.subject |
керована децентралізація |
en_US |
dc.subject |
результативність |
en_US |
dc.subject |
методика оцінки результативності державного управління в умовах керованої децентралізації |
en_US |
dc.title |
Методика оцінки результативності механізму державного управління кризовими процесами в умовах децентралізації |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |