Репозиторий Dspace

Технологія Big Data: сутність, можливості для бізнесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шкирта, Ігор Миколайович
dc.contributor.author Лазар, Василь Федорович
dc.date.accessioned 2020-04-13T21:50:59Z
dc.date.available 2020-04-13T21:50:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5688
dc.description Шкирта І. М. Технологія Big Data: сутність, можливості для бізнесу / І. М. Шкирта, В. Ф. Лазар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(12). - С.51-56 en_US
dc.description.abstract В останні роки спостерігається величезне зростання обсягу даних, що є ключовим фактором сценарію Великі Дані (Big Data). Big Data вимагають нової високопродуктивної обробки. Стаття присвячена огляду технології Big Data та її особливостей. Досліджується виникнення терміну «Великі Дані», основні підходи науковців до його тлумачення та приклади з реальної практики розвинутих країн по її впровадженню. Обґрунтовано, що концепція Big Data є перспективним напрямком дослідження для різних сфер економіки України, що відкриває нові можливості для ведення бізнесу та управління економікою. Описано особливості класифікації методів і технологій аналітики Великих даних, які класифікуються з урахуванням функціональних зв’язків та формальної моделі цієї інформаційної технології. В статті розглядаються основні поняття, зв’язані з Big Data, основи і принципи роботи з методами і підходами великих даних. Аналізуються тенденції на сучасному ринку послуг і продуктів, а також в яких випадках можуть застосовуватись подібні технології, і чому великі дані, незважаючи на дороговизну, все більше набирають популярності. Big Data – соціально-економічний феномен, що пов’язаний із появою нових технологічних можливостей для аналізу величезної кількості даних. Мета статті: розглянути поняття Big Data та з’ясувати, яким чином застосування Великих даних створює цінність для бізнесу. Методи дослідження: для досягнення поставленої мети використовувались методи системного аналізу щодо формулювання концептуальної моделі Великих даних. Наукова новизна полягає в розв’язанні актуального наукового знання щодо розроблення засобів організації та інтеграції інформаційних ресурсів Big Data. Модель даних «сутність-характеристика» дозволяє опрацьовувати структуровані і частковоструктуровані дані. Інтеграція даних з джерел з наперед невідомою структурою даних за рахунок визначення пари «сутність-характеристика» дає змогу підвищити ефективність аналізу Великих Даних. Практичне значення отриманих результатів полягає у вдосконаленні алгоритмів інтеграції інформаційних ресурсів за допомогою попереднього визначення структури джерел даних, їх узгодження і узагальнення. Уніфікація алгоритмів опрацювання даних дозволяє збільшити релевантність відповіді користувачеві. Втілення технологій Big Data дає змогу якісно й оперативно отримувати користь із величезного масиву інформації. З їх допомогою державні структури й представники бізнесу оптимізують різні процеси, а кінцеві споживачі отримують якісні послуги. Активне долучення науковців до методології впровадження інформаційно-технічної концепції Big Data є стратегічним напрямком подальшого розвитку Великих даних. Подальше дослідження останніх дозолить їх використовувати у процесах прийняття рішень і процесах управління ризиками, що неминуче виведе економіку на якісно новий, вищий щабель. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject «Великі дані» en_US
dc.subject технології en_US
dc.subject джерела даних en_US
dc.subject інформація en_US
dc.subject система en_US
dc.title Технологія Big Data: сутність, можливості для бізнесу en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись