DSpace Repository

Напрямки застосування крауд-технологій у діяльності підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Товт, Тетяна Йосипівна
dc.contributor.author Дрозд, Надія Василівна
dc.date.accessioned 2020-04-13T21:24:58Z
dc.date.available 2020-04-13T21:24:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5686
dc.description Товт Т. Й. Напрямки застосування крауд-технологій у діяльності підприємств / Т. Й. Товт, Н. В. Дрозд // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(12). - С.80-85 en_US
dc.description.abstract З розвитком технологій актуальною є проблема пошуку сучасних прогресивних інструментів для ефективної діяльності підприємства та управління усіма його процесами. З цією метою розглянуто напрямки застосування крауд-технологій у діяльності підприємства. У процесі дослідження, були використані такі загальні та специфічні наукові методи дослідження: системний підхід, методи логічного узагальнення та порівняння, наукова абстракція, методи синтезу та аналогій. Методологічну базу дослідження склали наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, аналітичні матеріали з проблеми дослідження. У статті надається теоретичне обґрунтування сутності крауд-технології як економічної категорії. Доведено, що крауд-технології пов’язані з організацією та використанням результатів діяльності спільнот, а також інших неструктурованих груп у мережі Інтернет, на основі соціальної взаємодії учасників даних співтовариств. У результаті проведеного дослідження визначено основні напрямки застосування крауд-технологій у діяльності підприємств, зокрема краудсорсинг, краудфандинг, краудмаркетинг, краудворкінг, краудрекрутинг та ін. Краудсорсинг це сучасний ефективний управлінський інструмент, який дозволяє використовувати знання працівників, клієнтів та партнерів для вирішення актуальних бізнес-проблем. Краудфандинг як колективне фінансування означає співпрацю людей, які добровільно об’єднують свої гроші чи інші ресурси разом. Краудмаркетинг передбачає управління мережевими співтовариствами в Інтернеті. Краудворкінг це виконання платних, короткотермінових завдань, що передаються через інтернет-платформи або смартфон. Краудрекрутинг це технології пошуку персоналу в соціальних мережах. На підставі узагальнень літературних джерел та чинної практики, обґрунтовано переваги та недоліки їх використання як для великих промислових підприємств, так і для підприємств середнього та малого бізнесу, а також для самих учасників краудсорсингового проекту. Наведене дослідження розширює знання про сутність, значення та преваги від застосування крауд-технологій на промислових підприємствах для підвищення конкурентоздатності та оптимізації їх функціонування. Ця стаття може бути корисною для менеджерів різних рівнів, які займаються впровадженням крауд-технологій у діяльності підприємств, як сучасних інструментів управління в контексті «відкритих інновацій». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject крауд-технології en_US
dc.subject краудсорсинг en_US
dc.subject краудфандинг en_US
dc.subject краудмаркетинг en_US
dc.subject краудворкінг en_US
dc.subject краудрекрутинг en_US
dc.subject управління співтовариствами en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.title Напрямки застосування крауд-технологій у діяльності підприємств en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account