DSpace Repository

Проблеми та песпективи впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти України

Show simple item record

dc.contributor.author Олійник, Вікторія Вікторівна
dc.contributor.author Малець, Олександр Олександрович
dc.contributor.author Кухарчук, Ольга Степанівна
dc.date.accessioned 2020-04-13T19:51:28Z
dc.date.available 2020-04-13T19:51:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5679
dc.description Олійник В. В. Проблеми та песпективи впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти України / В. В. Олійник, О. О. Малець, О. С. Кухарчук // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(12). - С.130-134 en_US
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду проблем та перспектив впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти України. Мета статті – науковий аналіз наявних методик викладання філософії (світовий досвіт), визначення результативних методик викладання філософії в сучасних умовах реалізації вищої освіти в України. Для досягнення цілей поставлені завдання: визначити перспективи впровадження новітніх методик викладання філософії як чинника сприянню творення особистості, формування критичного мислення та наукового світогляду української молоді, з’ясувати педагогічні аспекти запровадження сучасних методів викладання філософії та філософських дисциплін, показати значимість та непересічну роль філософії у системі вищої освіти України. Нова філософія освіти, яка є реальним, не заявленим індивідуальним підходом до кожної особистості, у партнерстві викладачів та студентів, у принципово різних методах та іншій етиці навчання - це інновація як сукупність принципово нових винаходів чи відкриттів, які відкриває шлях для подальших удосконалень, відкриттів та досягнень. Це узгоджується з парадигмою особистісної орієнтації освіти та всебічного розвитку людини, проголошеної в Національній доктрині розвитку освіти в Україні. Філософія - це формаційна основа світогляду. Якщо природничі науки керують виробництвом людської діяльності, то філософія контролює розвиток цілей цих видів діяльності, допомагає зрозуміти та обґрунтувати їх, врешті-решт, покликаних допомогти визначити себе та своє місце у колосальному обсязі інформації та знань, набутих у вищий навчальний заклад. Найрезультативнішим методом викладання філософії в українських вишах є модель сократівської бесіди, дискусії, що дозволяє студенту розвивати й оцінювати своє мислення в порівнянні з мисленням інших. Перспективи подальших досліджень вбачаємо в детальному вивченні новітніх методик викладання філософії та пошук механізмів їх упровадження згідно з соціальними реаліями інформаційної епохи. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject методика викладання філософії en_US
dc.subject практична філософія креативне мислення en_US
dc.subject критичне мислення en_US
dc.subject метод Сократа en_US
dc.title Проблеми та песпективи впровадження сучасних методик викладання філософії у закладах вищої освіти України en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account