Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2007-07-19T06:32:56Z | |
dc.date.available | 2007-07-19T06:32:56Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/52 | |
dc.description.abstract | У монографії досліджується особливий вид взаємин між людьми — навчальне спілкування як зміна міжособових взаємозв’язків у системі суб’єкт- предмет-суб’єкт. Аналізуються методологічні засади теорії навчального спілкування з позиції системного підходу. Розглядаються психологічні особливості професійно-педагогічної діяльності, його складові, що виявляються у навчанні. Розробляються умови рефлексивного навчання умінню розв’язувати педагогічні задачі, розкриваються механізми психічного розвитку людини. Дається характеристика видам управління навчанням, серед яких провідне місце посідає компетентність — система здібностей до спілкування вчителя, описуються стилі спілкування; розробляються теоретичні засади продуктивності навчального спілкування, яка визначається рівнем опанування вдатностей педагогів до навчального спілкування. Розглядаються найменш розвинуті у вчителів удатності — сугестивні та майєвтичні. Вчителям, студентам гуманітарних факультетів, практичним психологам і тим, хто цікавиться проблемами психології спілкування. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ | en_US |
dc.title | Психологія навчального спілкування | en_US |
dc.type | Other | en_US |