DSpace Repository

Психологія навчального спілкування

Show simple item record

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2007-07-19T06:32:56Z
dc.date.available 2007-07-19T06:32:56Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/52
dc.description.abstract У монографії досліджується особливий вид взаємин між людьми — навчальне спілкування як зміна міжособових взаємозв’язків у системі суб’єкт- предмет-суб’єкт. Аналізуються методологічні засади теорії навчального спілкування з позиції системного підходу. Розглядаються психологічні особливості професійно-педагогічної діяльності, його складові, що виявляються у навчанні. Розробляються умови рефлексивного навчання умінню розв’язувати педагогічні задачі, розкриваються механізми психічного розвитку людини. Дається характеристика видам управління навчанням, серед яких провідне місце посідає компетентність — система здібностей до спілкування вчителя, описуються стилі спілкування; розробляються теоретичні засади продуктивності навчального спілкування, яка визначається рівнем опанування вдатностей педагогів до навчального спілкування. Розглядаються найменш розвинуті у вчителів удатності — сугестивні та майєвтичні. Вчителям, студентам гуманітарних факультетів, практичним психологам і тим, хто цікавиться проблемами психології спілкування. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ en_US
dc.title Психологія навчального спілкування en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account