dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Гоблик, Володимир Васильович |
|
dc.contributor.author |
Щербан, Ганна Вікентіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-24T17:09:35Z |
|
dc.date.available |
2020-03-24T17:09:35Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5244 |
|
dc.description |
Щербан Т. Д. Психологічні особливості навчальної мотивації підлітків / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Г. В. Щербан// Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 2(10). – Ч.2. – С.100-104 |
en_US |
dc.description.abstract |
Успіх у навчальній діяльності підлітка пов’язаний не тільки із розумінням підлітка щодо вагомості сприйнятих знань, але і від його зацікавленості та вмотивованості щодо їх отримання. Вивчення мотиваційних переваг у навчанні, аналіз цілей та потреб учнів, виявлення мотивуючих та демотивуючих чинників, а також пошук найбільш дієвих методів мотиваційного впливу на зазначену категорію осіб є вельми актуальним завданням в умовах сучасної освіти. Проведено емпіричне дослідження психологічних особливостей мотивації навчання підлітків. Аналіз отриманих результатів дозволив виокремити основні психологічні особливості навчальної мотивації. Результати діагностування порівнювалися з успішністю учнів, тобто з оцінками вчителів. Виявлена пряма залежність навчальної мотивації та успішності у навчанні. Дослідження підтвердило необхідність розвитку мотиваційної сфери підлітків, з метою покращення їх навчальної успішності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
мотив |
en_US |
dc.subject |
мотивація |
en_US |
dc.subject |
навчальний мотив |
en_US |
dc.subject |
навчальна діяльність |
en_US |
dc.subject |
успішність у навчальній діяльності |
en_US |
dc.subject |
підліток |
en_US |
dc.title |
Психологічні особливості навчальної мотивації підлітків |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |