Репозиторий Dspace

Міжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лавренова, Марія Василівна
dc.contributor.author Лалак, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Пеняк, В. С.
dc.date.accessioned 2020-03-24T11:15:41Z
dc.date.available 2020-03-24T11:15:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5234
dc.description Лавренова М. В. Міжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, В. С. Пеняк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.2. - С.60-63 en_US
dc.description.abstract У статті окреслюється актуальність проблеми інтеграції змісту і форм навчання молодших школярів. Зʼясовано, що першим рівнем інтеграції науковці виокремлюють інтеграційні взаємодії на рівні редукції, які здійснюються у формі міжпредметних зв’язків. Міжпредметна інтеграція спрямована на посилення інформаційного змісту та емоційне збагачення сприймання, мислення і почуттів учнів. Авторами проведено ретроспективний аналіз поняття «міжпредметна інтеграція» і проілюстровано використання міжпредметних зв’язків на уроках «Я у світі» та літературного читання в початковій школі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject інтеграція en_US
dc.subject міжпредметні зв’язки en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject літературне читання en_US
dc.subject «Я у світі» en_US
dc.title Міжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись