dc.contributor.author |
Лавренова, Марія Василівна |
|
dc.contributor.author |
Лалак, Наталія Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Пеняк, В. С. |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-24T11:15:41Z |
|
dc.date.available |
2020-03-24T11:15:41Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5234 |
|
dc.description |
Лавренова М. В. Міжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, В. С. Пеняк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.2. - С.60-63 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті окреслюється актуальність проблеми інтеграції змісту і форм навчання молодших школярів. Зʼясовано, що першим рівнем інтеграції науковці виокремлюють інтеграційні взаємодії на рівні редукції, які здійснюються у формі міжпредметних зв’язків. Міжпредметна інтеграція спрямована на посилення інформаційного змісту та емоційне збагачення сприймання, мислення і почуттів учнів. Авторами проведено ретроспективний аналіз поняття «міжпредметна інтеграція» і проілюстровано використання міжпредметних зв’язків на уроках «Я у світі» та літературного читання в початковій школі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
інтеграція |
en_US |
dc.subject |
міжпредметні зв’язки |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
літературне читання |
en_US |
dc.subject |
«Я у світі» |
en_US |
dc.title |
Міжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |